برترین ایده های تبلیغاتی غولهای خودرو سازی
red blue black green red blue black green امروز
 


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 17127
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1


  برترین ایده های تبلیغاتی غولهای خودرو سازی
دسته بندی : <-PostCategory->

در دنیایی که هیوندای و کیا پا به عرصه رقابت با کمپانی های با قدمت بالای 50 سال گذاشته اند، طبیعیست که قدیمی تر ها برای حفظ سهم بازار خود بیکار ننشسته اند.آنها نیز از تکنیک های نوین برندینگ و تبلیغات هوشمندانه بهره می برند. گاهی هم ضد تبلیغ ها اثر بیشتری می گذارند! با ما همراه باشید.



کرایسلر پهن پیکر

گروه خودروسازی کرایسلر آمریکا نیز یک کرایسلر300M را نشان می دهد که در یک تقاطع مشغول حرکت می باشد، اما به غیر از این خودروی چهارشانه، بقیه اشیا قابل مشاهده در تصویر از قبیل بوته های گیاهان، چراغ راهنمایی و ... غیر واقعی و دو بعدی به نظر می رسند! و عبارت کرایسلر در مورد این تصویر: « تنها واقعیت در دنیای کاغذی» هدف پررنگ کردن قدرت، استحکام، اصالت و بازهم امنیت کرایسلر 300M در مقابل رقباست.




نوزاد آلفارومئو

در این آگهی خلاقانه متعلق به برند آلفارومئو یک جنین انسان دیده می شود که قبل از تولد و با بند ناف خود رویای رانندگی با آلفارومئو را در ذهن می پروراند و احتمالاً مشعوف می شود!




مرسدس اسپرینتر در نقش کشتی حضرت نوح

یک روش مبتکرانه برای جذب مخاطبان به یک خودروی کسل کننده و عاری از هیجان مرسدس در کلاس ون ها یعنی مدل اسپرینتر. قطعاً تیم بازاریابی و تبلیغات مرسدس که بر روی این مدل از مرسدس کار می کند، پروژه بسیار مشکل تر و پیچیده​تری از تیم مشابه که متولی تبلیغات S کلاس می باشد، در پیش رو خواهد داشت! و یافتن موضوعات و ایده های جذاب برای هیجان مشتریان با توجه به ماهیت این کلاس از خودروها، کاری بس دشوار است. و این بار نتیجه کار کارشناسان بازاریابی مرسدس واقعاً ستودنی می باشد. مرسدس اسپرینتر در این تصویر به جای کشتی حضرت نوح و در قله ای قرار گرفته است و بنابرین وظیفه مشابهی نیز به​عهده خواهد داشت! یعنی جای دادن و نجات یک جفت از هر جانور برای نجات سیاره زمین! تصویر کاملاً گویاست، هدف سوق دادن افکار مخاطب بر روی جاداری و قابلیت بارگیری این مدل از مرسدس بوده است، البته در فرم و شکلی که ما را متقاعد نماید تا در بخش آگهی های منتخب از آن استفاده نماییم!




دوری از مواجهه با صحنه ناخوشایند باز شدن ایربگ ها



این آگهی هیوندای در ابتدای امر بسیار ساده به نظر می رسد و به تصویر یک ایربگ باز شده خلاصه می شود. هیوندای با استفاده از این تصویر و بیان جمله « سیستم پایداری EPS موجود بر روی هیوندای به شما کمک خواهد کرد که با چنین صحنه ای در خودرویتان روبه​رو نشوید «، اهمیت سیستم پایداری EPS که به​واقع نقش کلیدی در بالابردن ضریب امنیت رانندگی عهده دار می باشد و به​عنوان یکی از مؤثرترین سیستم های پیشگیری از تصادف، امروزه جزو تجهیزات استاندارد تقریباً تمامی هیوندای ها می باشد را گوشزد می نماید. همانطور که ملاحظه می فرمایید با توجه به اهمیت فراوان ایمنی اتومبیل به​عنوان ضمانت بقاء یک خودروساز، در اکثر تصاویر تبلیغاتی خودروسازان سعی در نمایش ایمنی برتر تولیداتشان و استفاده از آن به​عنوان یک امتیاز رقابتی ارزشمند دارند و صد البته امروزه با همه گیر شدن وسایل ایمنی و تجهیز ارزانترین خودروهای موجود در بازار به پیشرفته ترین وسایل ایمنی می توان با اطمینان گفت که دیگر ایمنی آن هم در بالاترین سطوح، شرط لازم و نه کافی برای موفقیت و فروش یک خودرو در بازار جهانی می​باشد. همگی به خاطر داریم که در سال​های گذشته و با واژگون شدن یک دستگاه مرسدس کلاس A نسل اول که در یک تست پایداری و در کشور سوئد حادث شد چه ضربه مهلکی به حیثیت مرسدس وارد شد و تا ماه​ها مرسدس های کلاس A در انبارهای کارخانه خاک می خوردند. هر چند مرسدس با درایت مثال زدنی و رفع نقیصه خودروهایش به سرعت توانست آب رفته را به جوی باز گرداند. به امید روزی که در تبلیغات خودروهای تولید انبوه ساخت داخل نیز شاهد تصاویر مشابهی باشیم!




گذرنامه مختص لندرور سواران



و در تصویر دیگری مهرهای حک شده بر روی یک گذرنامه در تعاملی دیدنی، نمای کلی یک لندرور دیفندر را پدید آورده اند! یک روش زیرکانه برای نشان دادن این مهم که صاحبان لندرور افراد ماجراجویی می باشند و یا در برداشتی دیگر قادرند به هر نقطه از کره خاکی که اراده نمایند، بروند و احیاناً احتیاج کمتری به مسافرت های هوایی حس می نمایند!




تخته ابزار لندروری



در کلاس خودروهای Off road و یا شاسی بلندهای واقعی نیز نبردی تمام عیار و بی پایان بین بزرگان بازار درجریان است. در یک نمای بسیار گویا یک تخته ابزار مشاهده می شود. در این تخته ها معمولاً ابزارهای ضروری که مورد استفاده بیشتری دارند و هر کدام نیز از توانایی های منحصر به​فردی برخوردار می باشند، مکانی مشخص شده دارند. در بخشی از این دیوار و یا تابلو ابزار، محلی برای جای گذاری خودروی لندرور دیفندر کنار گذاشته شده است! پیام لندرور واضح است: « لندرور دیفندر بهترین ابزار کار» که در واقع اشاره به قابلیت​های خارج از جاده شگفت انگیز و غیر قابل جایگزین این بیابانگرد پیر دارد.




مینی کوپر عنکبوتی


مینی کوپر نیز که قطعات فنی مشترکی با ب​ ام و سری 3 دارد، در یک نمای جالب که در آن بدنه بدون چرخ مینی کوپر S با دست و پاهای فراوان، پرزدار و طبیعتاً چسبنده یک عنکبوت عظیم و یا رتیل پیوند خورده اند، به تصویر کشیده شده است! پر واضح است که تمرکز بر روی برجسته نمودن چسبندگی مثال زدنی این خودروی مشهور انگلیسی – آلمانی نه چندان ارزن قیمت بوده است و با این تصویر خشن و اندکی رعب آور، مینی امیدوار است برچسب خوردوی خانم​ها (در آمریکا از این اصطلاح زیاد استفاده می شود) حتی المقدور از روی این خودرو برداشته و این صفت نه چندان خوشایند را تنها برای فولکس بیتل باقی گذارد!




دیسکاوری، لندرور دوزیست



آگهی تبلیغاتی لندرور دیسکاوری نیز به نوبه خود جذابیت​ها و ظرافت​های خاصی دارد. در تصویر یک دیسکاوری مشاهده می شود که گویا از یک سفر Off road طاقت فرسا بازگشته است. اما اینبار برخلاف همیشه قسمت پایینی بدنه کاملاً تمیز می باشد. و با تأمل کوتاهی مشخص می شود که این لندرور لوکس در واقع از رودخانه​ای ژرف به سلامت عبور کرده است و در نهایت عبارت لندرور: «نهایت عملکرد در خشکی و آب».




ایمنی به بهای قتل فرشته مرگ



بزرگترین و معتبرترین خودروساز اسکاندیناوی یعنی ولوو که به​دلیل ایمنی بالای ساخته هایش و ابداع و استفاده از آخرین تکنولوژی​ها در زمینه امنیت خودرو شهره عام و خاص است، با درک اهمیت روز افزون مقوله ایمنی برای خریداران از تفکری منحصر به​فرد در ایجاد آگهی استفاده کرده است.
ظاهراً یک ولوو با عزرائیل یا فرشته مرگ تصادفی داشته و سرنشین ولووی سوئدی از طریق آینه های جانبی صحنه تصادف را مرور می کند که احتمالاً منجر به فوت فرشته مرگ شده است! متأسفانه کمپانی ولوو این روزها از لحاظ اقتصادی وضعیت چندان مساعدی نداشته و برای بقاء به مالکیت Geely چین تن داده است!




فیات 500، ناجی حیوانات در معرض انقراض



خودروی محبوب و کوچک فیات یعنی مدل 005 در بخش تبلیغات نیز ظریف و چند منظوره عمل نموده است. در دو صحنه تست تصادف روبه​رو و جانبی فیات 005 به تصویر کشیده شده است که هدف القای حس امنیت در خریداران این خودروی کوچک می باشد. در هر دو تصویر ایربگ های فراوان این کوچولو به شدت فعال می باشند. (البته عملکرد آنها مانند ایربگ های خودروهای تولید انبوه وطنی به شانس راننده و قضا و قدر بستگی نخواهد داشت!) فیات 005 در آزمون های تصادفی که توسط مؤسسات معتبر اروپایی و آمریکایی انجام شده نیز نتایج نسبتاً خوب و دلگرم کننده به جای گذاشته است و در حال حاضر تنها فیاتی می باشد که در آمریکا نیز به فروش می رسد. در زیر تصویر عبارت « مهندسی در جهت ایجاد پایین ترین اثر منفی بر روی محیط زیست» به چشم می خورد و در پی آن عبارت «پایین ترین میزان تولید گاز سمی CO2 در میان خودروهای تولیدی در اروپا » و با این عبارات امروزی و تا اینجای داستان دوستداران طبیعت و خودروهای به اصطلاح سبز نیز به اندازه کافی تحریک شده اند که البته مطمئناً جرمی کلارکسون، مجری معروف برنامه TopGear جزو آنها نخواهد بود! اما شاهکار و نقطه عطف این آگهی استفاده از دو گونه جانور در معرض انقراض یعنی پنگوئن و خرس قطبی به جای عروسک​های شبیه سازی شده انسان، درون فیات ها می باشند که می خواهد دو نکته را توامان نشان دهد. یکی اینکه با خرید فیات 005 از وارد کردن لطمه بیشتر به لایه اوزون و آب شدن یخ​های قطبی و درنتیجه انقراض این حیوانات دوست داشتنی جلوگیری می نمایید و ثانیاً امنیت بالای این فیات کوچک به حدی بوده است که به آزمایش کنندگان این اطمینان را داده است تا از موجودات واقعی و کم یاب به جای عروسک​ها در آزمون شبیه سازی تصادف استفاده نمایند!






اتوموبیلی مجهز به نیروگاه هسته ای



و اما در دنیای سوپر اسپرت ها پارامترهایی چون حداکثر توان و سرعت، اصالت طراحی و ... اولویت خریداران می باشد و صد البته خودروسازان و تیم های بازاریابی نیز با آگاهی کامل از ذائقه مشتریان این قبیل خودروها، با آگهی های متفاوت سعی می کنند تا حد امکان آدرنالین بیشتری در خون مخاطبان ترشح شود! در این تصویر یک برش عرضی از موتور غول پیکر V10 سوپر اتومبیل سمبلیک آمریکایی ها یعنی دوج وایپر را ملاحظه می نماییم که پنج سیلندر رو به تصویر آن به شدت در حال فعالیت می باشند. اما در مراحل چهارگانه احتراق به جای احتراق بنزین، مراحل انفجار هسته ای به چشم می خورد! در انتهای تصویر و در کنار لوگوی افعی وایپر تنها یک عبارت بسیار کوتاه، به واقع بخش نتیجه گیری این آگهی می باشد: «به شدت پرقدرت، دوج وایپر» البته موتورهای فوق العاده حجیم دوج​های وایپر که در اکثر مدلها بالای 8000 سی سی گنجایش و بیش از005 اسب بخار نیرو دارند در قیاس با موتورهای عادی، بی شباهت به نیروگاههای هسته ای نمی باشند!




فقط مخصوص جیپ



جیپ اصیل با طراحی جای پارک​های نامتعارف و مخصوص جیپ به نوعی به سایر خودروها هشدار می دهد تا شانس خود را برای پارک کردن در این مکان​ها به هیچ عنوان آزمایش نفرمایند و در صورت نادیده گرفتن این هشدار عواقبش را باید بپذیرند!

در دنیای واقعی نیز جیپ که زیر مجموعه گروه خودروسازی کرایسلر آمریکا می باشد از اعتبار و پیشینه ممتازی در مقام مقایسه با سایر SUV ها برخوردار است. جالب است که در زمان​های نه چندان دور عموم مردم خودروهای SUV و شاسی بلند را با نام جیپ خطاب می کردند (مثلاً جیپ پاژرو!) و این موضوع تنها محدود به کشورمان نیز نمی شد. جیپ جمله بسیار جالب و معروفی در این خصوص دارد و می گوید اگر نام Jeep متعلق به یک برند نبود، هیچ گاه واژه SUV اختراع نمی شد!






پل لامبورگینی



زادگاه گاوهای خشمگین دنیای سوپر اسپرت ها، یعنی شهر سنت آگاتا واقع در بولونیای ایتالیا نیز با یک نمای هنری، کلاسیک و البته متفاوت به تصویر کشیده شده است. ابن تصویر تبلیغاتی به پل لامبورگینی نیز مشهور شده است. در این شهر رویایی همه چیز رنگ و بوی لامبورگینی دارد، از جمله خانه های مسکونی که در واقع نمای عقب گالاردو و مورسیه لگو می باشند، پایه پل که تلفیقی از لاستیک های لامبو به روی سپر جلوی این ابر اتومبیل می باشد و یا سبک معماری ورودی پل که طراح آن از روی گرافیگ چراغ​های عقب لامبورگینی ها الگو برداری نموده است! و در انتها یک جمله زیبا بر روی تصویر: « به​عنوان پاره ای از ایتالیا، هر لامبورگینی به صورت دست ساز و در شهر سنت آگاتا متولد می شود» با این آگهی لامبورگینی جوابی دندان شکن به رقبایش و علی الخصوص فراری داده است که مرتباً اصالت ایتالیایی لامبورگینی را به​دلیل آنکه در تملک آئودی آلمانی می باشد را زیر سوال می برند.




وقتی جنگنده F-16 گشت بزرگراه می شود



در این تصویر که مجدداً خروجی ذهن خلاق بازاریابان وایپر می باشد، یک گشت بزرگراه را مشاهده می کنیم که در پشت تابلویی و در کنار بزرگراه پنهان شده و احتمالاً در انتظار شروع مأموریتی می باشد تا متخلفی را متوقف نماید!

اما گویا داستان با تعقیب و گریزهای عادی کمی تفاوت دارد، و احتملاً خودروها و حتی هلی کوپترها پلیس نیز توانایی مقابله با متخلف را نداشته و پلیس بزرگراه را ناچار کرده است تا دست به دامن جنگنده شکاری F-61 شود!

گوشه سمت راست بالای تصویر نیز نشان می دهد که پیامی در حال مخابره شدن به F-61 پلیس! می باشد . متن پیام: « یک دوج وایپر GTS با 006 اسب بخار قدرت و سرعت 43 کیلومتر در ساعت در حال نزدیک شدن می باشد»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    نویسنده : Line7     تاریخ ارسال : : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,  

 
مطالب گذشته

·

کاریکاتورهای فوق العاده ارسال در : 1391/5/13 17:2

·

تصاویر گرافیکی ارسال در : 1391/5/12 18:8

·

صحنـه هایی نـاب از زیبـایی های غـروب خورشیـد ارسال در : 1391/5/12 18:2

·

ترفند های کامپیوتری ارسال در : 1391/5/12 18:1

·

۱۵ نکتـه‌ تغـذیه ‌ای برای روزه‌ داری در فـصل‌ گـرما ارسال در : 1391/5/12 17:59

·

عکس های منتخب روز چهارم المپیک ارسال در : 1391/5/12 17:56

·

چه میزان ایروبیک برای بدن مفید است؟ ارسال در : 1391/5/12 1:8

·

عینک آفتابی استاندارد استفاده کنید! ارسال در : 1391/5/12 1:7

·

با روش های زیر کمتر عرق کنید! ارسال در : 1391/5/12 1:6

·

3 کار غلط که به موها آسیب می زند ارسال در : 1391/5/12 1:6

·

با داروهای لاغری، لاغر می شویم؟ ارسال در : 1391/5/11 23:52

·

آیـا میـدانستیـد ؟! ارسال در : 1391/5/11 12:43

·

فرشته بیرانوند نخستین راننده زن تریلی ارسال در : 1391/5/11 12:33

·

آنهایی که همسر زیبا می خواهند حتما بخوانند! ارسال در : 1391/5/11 12:33

·

جادوی فتوشاپ ارسال در : 1391/5/11 12:34

·

گزارش تصویری از حال و هوای مسلمانان جهان در ماه رمضان ارسال در : 1391/5/11 12:31

·

کوتاهترین و طولانیترین ازدواجهای هالیوودی ارسال در : 1391/5/11 12:24

·

داستان یکی از مشهورترین عکسهای ضد جنگ ارسال در : 1391/5/11 12:22

·

پیروزی مهدی طلوتی بوکسور تیم ملی ایران در المپیک 2012 لندن ارسال در : 1391/5/11 12:20

·

مسابقه پینگ پنگ ندا شهسواری در المپیک 2012 لندن ارسال در : 1391/5/11 12:20


☻♥☻ \█/\█/ .||. ||. ♀مگسی را کشتم♀ ♀نه به این جرم که حیوان پلیدی است،بد است♀ ♀و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است♀ ♀طفل معصوم به دور سر من می چرخید،به خیالش قندم♀ ♀یا که چون اغذیه ی مشهورش تا به این حد گندم♀ ♀ای دو صد نور به قبرش بارد؛مگس خوبی بود♀ ♀من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد♀ ♀مگسی را کشتم♀ ☻♥☻ \█/\█/ .||. ||.



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ___________________________ ___________________ و آدرس povo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس